سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه سنی جهت حضور در آتلیه نوزاد مناسب است ؟

زمان مناسب جهت حضور در آتلیه نوزاد 

برای عکاسی نوزاد در آتلیه، بهتر است تا نوزاد بین 5 تا 14 روزگی باشد. در این بازه زمانی، نوزادان معمولاً خواب بیشتری دارند و حرکات کمتری انجام می‌دهند که این موضوع به عکاس اجازه می‌دهد تا به راحتی تصاویر زیبا و آرام از نوزاد بگیرد. همچنین، انعطاف‌پذیری بدنی نوزادان در این بازه زمانی بیشتر است که این امر به عکاس کمک می‌کند تا نوزاد را در حالت‌های مختلف و خاص قرار دهد. با گذشت زمان، نوزادان بیدارتر و فعال‌تر می‌شوند و این ممکن است کار عکاسی را کمی دشوارتر کند. بنابراین جهت ثبت عکسهای خاص ، زمان فوق به خانواده هایی که قصد حضور در بهترین آتلیه عکاسی در اردبیل را دارند ، پیشنهاد می شود . 

عکاسی نوزاد در اردبیل | آتلیه عکاسی کودک و نوزاد آرت

 

چرا عکاسی از نوزاد در آتلیه پیشنهاد می شود ؟ 

عکاسی از نوزاد در آتلیه به دلایل زیادی پیشنهاد می‌شود. این دلایل شامل موارد زیر می‌شوند:

 

1- کنترل بیشتر شرایط: در آتلیه، عکاس می‌تواند شرایط روشنایی، پس‌زمینه و تجهیزات عکاسی را کنترل کند و به راحتی در صورت نیاز تغییر دهد.

2- حفظ امنیت نوزاد: همانند عکاسی دوران بارداری در آتلیه، شرایط به گونه‌ای تنظیم می‌شود که نوزاد از هرگونه خطری، از جمله آسیب دیدن یا ابتلا به بیماری، محافظت شود.

3- ایجاد پویایی در عکس‌ها: در آتلیه، عکاس می‌تواند با استفاده از تجهیزات و پس‌زمینه‌های مختلف، به صورت خلاقانه و زیبا، عکس‌هایی با ابعاد و رنگ‌های متنوع برای نوزاد تهیه کند.

4- حضور والدین: در آتلیه، والدین می‌توانند همراه با نوزاد خود حضور داشته باشند و در صورت لزوم، به نوزاد کمک کنند و در جریان تمام مراحل عکاسی باشند.

5- ثبت لحظات خاص: عکاسی از نوزاد در آتلیه به والدین امکان می‌دهد تا لحظات خاصی از رشد و تکامل نوزاد خود را ثبت کنند و در آینده به یادداشت بیاورند.

با توجه به این موارد، عکاسی از نوزاد در آتلیه یک گزینه خوب برای والدین است. اما لازم به ذکر است که با توجه به خصوصیات هر فرد و نوزاد، ممکن است گاهی اوقات عکاسی در فضای دیگری مثل خانه یا محیط بیرون از آتلیه، برای برخی از والدین مناسب‌تر باشد.

 

بهترین آتلیه نوزاد و کودک اردبیل | آتلیه مجهز و ایمن برای کودک

 

آتلیه عکاسی آرت ، مجری تخصصی عکاسی کودک و نوزاد در استان اردبیل ، همواره کوشیده است محیطی ایمن و مجهز را جهت انواع عکاسی در دوره بارداری ، عکاسی نوزاد و عکاسی کودک برای مشتریان خود فراهم سازد . جهت مشاهده نمونه کارهای آتلیه آرت ، علاوه بر پیج اینستاگرام آتلیه کودک ، می توانید به وب سایت رسمی استودیو کودک آرت مراجعه نمایید . صفحه نوزاد آرت نیز شامل نمونه کارهای این واحد صنفی می باشد.